Zeyneb4735 normal tamamen olabildiğince dinlen kendini yorma hiç ilk 3 ay böyle oluyor büyüme aşamasında falan annenin enerjisini çok alıyormuş ondan yani bir de hormonlar ben ilaçta kullanınca basımı kaldırtmamıştım hatta eşim 3 ay evde varmışsın yok muydun belli değil demişti 😂 sonra da bi enerji patlaması oluyor zaten sonlara doğru da uyuyamıyormussun o yüzden boşver tadını çıkar o tatlı uykuların 😂😂