Birkucukmutluluk bebekannem çok çok normal 20li haftalardan sonra bile ilk hisseden var tedirgin olmayın. Bebekler 24 25. Haftadan sonra hareketleri düzene giriyor ondan önce 1 gün haraket edip 2 gün uyuyabiliyorlar
Kze bebekannem 15 haftalıkta henüz hissetmemniz çok normal endişelenmeyin lütfen 🙏🏻 en geç 22. Haftaya kadar hissedersniz ben 17 de hissettim stres yapmayın bebeğiniz iyidir bi kanama lekelenme durumu olmadıkça inşallah🙏🏻
Femay bebekannem bu haftalarda hissetmemeniz çok normal, ilk gebelik 20-22.haftaya ikinci gebelik 18-20.haftaya kadar ancak hissediliyormuş
mahirsmom 15 hafta zaten hissetmek için çok erken en erken 18 20 diyorlar iki gün önce randevum vardı 14+4tüm ve her şey normaldi çok şükür ben de henüz hissetmiyorum
Kze bebekannem ağrı da dönem dönem gelip gidiyor bende sizn gibi 10. Haftada falan endişelenmiş gitmiştim bebeğim el sallıyodu bana korkmayın ister istemez oluyor insanda ama okuyup üfleyin öyle his geldikçe bişey olmaz Allahın izniyle