Hayırlı akşamlar hep burdan pozitif doğum hikayelerini dinleyip motive olurdum.Simdi de kendi doğum hikayemi yazma vakti.Oncelikle tüm gebeligim boyunca aktiftim çalışan biriyim aynı zamnda haftanın 3 günü yürüyüş yapan biriyim.Gebeligimin 36. haftasında hurma adaçayı merdiven inip çıkma ve günlük bır saat yürüyüş yapmaya başlamıştım.40+0 da yürüyüş sonrası gece 12 de suyum gelmişti. Gece 3 te hastaneye geçtim aslında gecmiyecektim ama duramadim.hic açıklık ve yumusuma yoktu. Sabah 9 da suni sancı verildi.13 de egzersize başladım 15 de 1 cm acikligim oluştu sonra egzersiz ve duş almayı sıklaştirdim nst dışında hiç yatakta kalmadım bir duş bı çömelme hareketleri yapıyordum 17 de 2 cm acilmam oldu .21 de 4 cm açıklıgim vardı.Bu süreçte hep ayakta olduğumdan suni sanciyi hiç hissetmiyordum.Saat 22.30 da tam açıklıgim olmuştu ebe ve Dr şok olmuşlardı.bu kadar hızlı beklemiyorlardi.23 de 2 ıkınmayla kesisiz oğlumu kucağıma aldım çok güzel bı gebelik ve doğum süreci yaşadım.Rabbim herkese güzel doğum hikayesi nasip etsin😍