Minigiim-vebenn52 1palyaco rotayı yaptıramadım ama menenjit yaptırmayı düşünüyorum ayına Karar veremedim bazıları ileriki aylarda yaptırıyormuş dozu düşüyormuş ileride yapınca doktora sorucam
staRmama 1palyaco rotayı yaptırdım 1. Dozunu 3 doz şeklinde olacak. Menenjit aşısı ise 1 yaşında yapılırsa tek doz yeterli oluyormuş. Doktorum bize boşuna kimyasal enjekte ettirmeye gerek yok 3 kere dedi 1 yaşında yaptırın tek doz yaptırın dedi.
Burcu-2634 1palyaco hepsini yaptırdım kızıma bakalım oğluma da yaptırmayı düşünüyorum baya pahalanmış ama sağlık önemli
Minigiim-vebenn52 staRmama öyle miymiş bana sağlık ocağı 5te 6. Ayda başlatıyordu da ben bekledim biraz ama etkisi aynımı ki acaba tek doz ile üç dozun
staRmama Minigiim-vebenn52 evet erken dönemde yaptırırsan 3 doz ama 1 yaşında yaptırırsan tek doz menenjit aşısı için geçerli bu rotayı bilmiyorum. Onu 3 doz yaptıracağız 1. Dozu yaptırdık
staRmama 1palyaco bizimkini çok etkiledi 3-4 gün boyunca günde 4 kere çok cıvık kaka yaptı ateşlenme bir gün oldu. Resmen atak dönemi gibi huysuzlandı 1 hafta boyunca, devletin zorunlu aşılarında böyle olmamıştı.
Bergamot 1palyaco hepsini yaptırdım. Geçen yaz oğlum rota oldu ve sadece bir hafta ateş bulantıyla atlattı. Arkadaşımın çocuğu ise tam 2 ay hastanede yattı. Durumunuz varsa kesinlikle yaptırın 🙏🏻
Sazakx1834 Arkadaşlar rota aşısını mutlaka yaptırın eğer çocuğunuz rota virüsüne yakalanirsa çok zor atlatıyor ve kaç gün hastanede serum yedi benim çocuğum asi olursa çok hafif atlatiyor