Bende derdimi yazayım belki bi cevaplandıran olur. Ben bir çok kez farklı ultrasonda oldum hep bir birinden farklı haftalar söylediler. En son 12+6 dedi doktor ve cinsiyetin kız dedi. Ama happy mom’da 13+5 haftalıktı biz gitdiğimiz gün. Tabiki her hamilelik farklı geçer ama benim ilk bebeğimde kız onda çok çok zor bulantılı, baş dönmeli filan bi hamilelikdi şimdiyse tam aksi çok rahat hatırlatmasalar hamile olduğumu fark etmediğim bir hamilelik. O yüzden doktorun kız demesine çok şaşırdık. Son haftalara kadar bile biliyorumki bazı bebekler cinsiyetini belli etmiyor lakin yinede merak etdim böyle bi durumla karşılaşan oldu mu?