Ben ilk dört ay hiçbir kimyasal kullanmadım camasır deterjanı harıcınde temızlık ıcın arap sabunu bulasık deterjanını da bitkisel almıstım özellikle domestostan uzak durdum aama bir iki aydır bazen eldivenli bazen eldivensiz kullanıyorum malesef domestozsuz bir temizlik temizlik değildir😀Ama kullanmasak daha iyi tabiki