Keseyi ilk ne zaman gördünüz ve kaç mm ydi bilgilendirir misiniz 🥹
Saturn35 4+6 da görmüştüm ben çok minik bir şekilde tabiki herkesin süreci aynı değil
Saturn35 ben son adet tarihime göre 5+1 de gittim ama keseye göre 5+6 cikti 10 mm di
rumikaa evet haklısınız ben de gideceğim de görünür mü acaba diye düşünüyorum
5+4’te gördüm bende
symylcnkya kaç mm ydi hatırlıyor musunuz
5+5 te gördüm ben bugün 😊
4+6 da görmüştük biz
4+6 da 5mm olarak görmüştük