Doktorunuza danışmanız daha iyi olur. Bana ebe normal demişti ama doktorum kültür ve tır istedi bir de vajinal muayene yaptı. Enfeksiyon kaynaklı dedi benimkine antibiyotik tedavisi başladı. Sizde de illaki böyle olacak değil ama en sağlıklısı doktorunuza danışmanız ☺