Nuurnur Kızlar 32. Haftaya girecegim bugün ayağa kalktıgımda vajinada sızlama damarım çekişiyormus gibi oluyor yürürken. Her adımda ve sağa sola dönerken sızladıgından canım acıyor yani bu normal mi acaba? Yoksa bi acile gitmelimiyim. Bi baskı gibi birşey değil.
Mucizebebegim1 Nuurnur 33+4 üm ve 30. Haftadan beri bende de var yürürken uzanıp doğrularken oturup kalkarken ve doktorlar normal olduğunu söylüyor 🫠
nilay0924 Benim de hep oluyordu. 37+3 üm hala ara ara oluyor. Doktorum olabileceğini söyledi. Rahim genişliyor, kendini doğuma hazırlıyor. Enfeksiyondan falan şüpheleniyorsanız hemen bir tahlil verirsiniz zaten.
Nuurnur nilay0924 evet enfeksiyon mu var acaba diyede aklıma geldi ama şuan için öyle bir belirti göremedim bi hafta içi sağlık ocagı a genel test yaptırmaya gideyim bakalım
Mucizebebegim1 Nuurnur aynen ama işte ne fayda valla kemiklerimde ağrıyor artık daha önceden kalma ameliyat izlerim var karnımda onlar şişti ağrıyor kıyafet değse bile Rabbim yardım etsin en azından bi 3 4 hafta daha idare edebilseydik harika olurdu çok beklemek istiyorum 39 a kadar ama sanırım yapamıycam bu ağrılarla çok zor . Allah hepimize yardım etsin 🥰