yeni_anne2 Hanımlar öncelikle deneyimli annelerden cevap bekliyorum baby turco kullanmayı düşünüyorum kec adet almam lazım hangi numaradan
Kuzubal yeni_anne2 bende hamile iken stok ypmstm ama hepsi bebeğime pişik ypti molfiks bitek iyi geldi bize bence stok ypmayin egerki beybi turco kulnmayi düşünüyorsan bir paket yeni doğan 1numara al dene pişik yapmazsa al kulan
Aysegulmutlu97 yeni_anne2 bütün bezleri denemiş biri olarak molfixi tek geçerim prizma bile sızdırdı en iyisi molfix
Rukiisss yeni_anne2 stok yapma biraz riskli ya çünkü bebeğine hangi bezin uygun olacağını bilmiyorsun sadece doğuma götürmek için alınmalı ilk olarak diye düşünüyorum
Kuzubal yeni_anne2 valah her bebeğin cildi farklı bizde molfiks iyi geldi diğerleri ciğer gibi pisirmisti bebeğimi şuan 7aylik hala molfiks kulanioruz memnunum
rumikaa yeni_anne2 bende biraz araştırdım ve bence baby turco daha iyi ama tabiki her bebeğin cildi aynı değil