32+5ten selamlar. yYaklaşık 3-4 haftadır su gibi akıntı yaşıyorum vajinal enfeksiyon geçirdim fitil krem kullandım.Doktorum su gelmediğini kesede bir sıkıntı olmadığını söyledi ama içim rahat etmiyor bu enfeksiyon mu buna sebep acaba bu durumu yaşayan var mı ?