Genelde 20. Hafta sonrası oluşur linea negra çizgisi. Doğum yaptıktan sonra zamanla kaybolur. Ben doğum yaptıktan 1/1.5 ay sonra yok oldu. Ten rengiyle de ilgili bir durum, koyuysa daha erken belirebilir ve daha geç kaybolabilir. O çizginin olup olmamasının da bir anlamı yok. Yengeniz boşuna endişelendirmesin yani sizi.