dogurangaplumba 3 aylık, 12. Hafta atağı hala geçmedi ama etkileri devam ediyor. Bu atak dönemi cartı curtu olmasa hemen ikinciyi yapacaktım. Baktım bu dönemler zorluyor vazgeçtim 😂 hamilelik, bebişin ilk kalp atışı, cinsiyet, kafasını gözünü görme meğer o kadar tatlı ve güzelmiş ki 🫠 hele o doğum anı, doğumdan çıkınca ben salak mıyım neden çocuk yaptım demiştim 😂 şimdi kötü şeyleri unuttum kutsal güzellikler kaldı aklımda. Tir tir titrerken doğum saati 11.39 demeleri, ardından bebişimin ağlama sesi.. Of aglıcam 😢