Tuyu1 Merhaba arkadaşlar Tetonoz aşısı oldum ama çok ağır geçiriyorum kolum çok ağrıyor ateşim çıkıyor arada sürekli uyku hali bide midem bulanıyor hiç başına gelen böyle etkiler var mı acaba 🥺
Brcuburci Tuyu1 benimde kolumda dururken ağrı olmadı ama dokununca çok açıyordu ve üstüne yatamadım 2 gün . Sağlık ocağında asi yapan eve parol icebilirsin demişti ama aşırı ağrı olmadigi için dururken içmedim birde buz iyi geliyor diye biliyorum
sltn2686 Tuyu1 tetanozun yan etkileri bunlar maalesef ateş çok yükselirse acile gidin , bende pazartesi yaptırcam hemşireyim çok tetanoz yaptım ama kendim hiç yaptırmadım tırsıyorum hahshshs😂
Umay-12345 Tuyu1 ilk doz da sadece kol ağrısı olmuştu ikinci dozda yine kol ağrısı bide halsizlik ve uyku hali oldu ateş olmadı ikisinde de
Thelady Tuyu1 aşıyı vurunduğumda ebe ateş, baş ağrısı, kol ağrısı falan olabilir dayanamazsan parol içebilirsin demişti, bende olmadı ama aklında olsun, parol kullanılabiliyormus
Tuyu1 Brcuburci çok halsizlik yaptı bende sürekli uyku hali bu kadar beklemiyordum bide mide bulantısıda çok fena ağrı neyse onu bekliyordum ama bana fazla etki yaptı
Tuyu1 Thelady parol içtim ama çokta fayda etmedi bakalım inşallah yarına geçmiş olur dün yaptırmıştım 🙏