12inci haftamda cinsiyete kız demişlerdi. Alışverişe başlayacaktım ki,içimden bi ses durdurdu beni..İyiki de başlamamışım 16ıncı haftada erkek olduğunu öğrendim. Cinsiyeti garanti olsun diye 20inci haftadaki ayrıntılı ultrasonu bekledim..Erkekmiş bebeğim..Sonra da başladık alışverişe.. Ayrıntılıyı beklemek daha iyi bence..şuan 27deyim. Hala devam ediyor alışverişimiz🤗