Beri-2
Ben 19 haftalıkken 24 saatlik otobüs yolculuğu yapmıştım bayram arefesinde uçak bileti bulamadığımız için ben her molada iniyodum yuruyodum onun dışında otobüsün koridorunda ara ara kalkıp yuruyodum ayaklarım çok şişti benim dediğiniz gibi sancı da girip cikiyodu eve varınca duş aldım dinlendim bol bol iki günde geçti şişkinlik sancida geçti bı sıkıntı yasamadim