Pazartesi günü nasipse aşılama var. Gonal f 50 doz şeklinde vuruluyordum. 50ye ayarlayıp sıfır olana kadar iğneyi basılı tutup 5 sn beklettim her gün. Ama başından beri sanki doz 50 50 azalmadı gibi geldi bana. Bugün kalemdeki kalan son 50 dozu vurdum ama içinde yaklaşık 30 ml kadar kaldı. Ama gün olarak hiç atlamadım ve her gün 50 yaptım eminim. Bu kalan doz neyin nesi bilen var mı