Tuba5252 Kızlar 8 haftalık hamileyim 2 gün önce hafif kahverengi lekelenme oldu ve iğne oldum progestan kullanıyorum . Lekelenmem geçti ama karnım acıyor gibi daha öncesindede vardı normal mi bu durum yaşayan var mı aranızda ?