Herkese iyi akşamlar yaklaşık 4 saattir geçemeyen bir ağrım var 2 dk durduysa 3. Dk bıçak saplanır gibi oluyor. Yaşadığım yerde kadın doğum acil yok endişelenmeli miyim yoksa rahim büyüdüğü için ağrıması normal mi ? Adet ağrısı gibi daha keskin karnımın altında hemen cevaplarsanız çok sevinirim 🙏🏻