Zhrannesi Merhabalar öncelikle bugün akşama yatışım yapılıcak sabh uyandığımdan beri belimin kuyruk kemiği olan bölgesi ağrıyor böyle hani sanki adet olucakmışım gibi acaba sancı belirtisi olabilirmi girip çıkan bir ağrı? İlk gebeligim tebrubesizim
Zhrannesi bulutunannesi33 aralıkları düzensiz canım bir giriyor mesela 5 dka gelmiyor sonra birdha 10 dka gelmiyor yani düzensiz 🙄
bulutunannesi33 Zhrannesi duzene gorebılır cnm bekle bakalım once yarm saate bır gelebılır snra yavas yavas duser
Zhrannesi bulutunannesi33 anladım canım inşallah ya 🤲🏻🤲🏻 akşama suniyi yemek açıkçası istemiyorum Rabbim herşeyin hayrlisini naisp eylesin inşallah 🤲🏻🤲🏻
bulutunannesi33 Zhrannesi azck hrakert et cnm evde yerı sılıyomıs gb comelerek falan sıcak dus al rabbm hyrlısıyla kvstursun