beybim0 E bebek markası baby me yeni doğan, baby turco yeni doğan bebekler için olan hafif yeşil gibi ambalajı, instagram da mühendisinoğlu var ordan bakarsanız
e_blue_sky_a aysemmi sleppy yenidoğan tatlı Bi kokusu var. Şüpheye düşmüş olsam da memnun kaldım. Pişik tahriş olmuyor. Gerçi ben sadece kaka yapınca temizleyip yıkıyorum. Ciste sürekli yıkıyorum. Bizim hemen kızarıyor beyaz tenli
ttazeannee aysemmi E bebekte baby me markasının temizleme pamukları var bebeğim 2 ay 25 günlük doğduğundan beri onları kullanıyorum kaynatılmış su ile ıslatıyorum. Islak mendiller ne kadar temiz içerikli olsa da ben pamuk tercih ettim
Bilibon Oglumdada oyle yaptim cok uzun sure pamuk kullandim sonra sulasil tablet mendilleri kesfettim islatip kullaniyosun 2 yasa kadar onlarla devam ettim sonra babay turco yenidogan la devam ediyorum 3.5 yas elini agzini silmeye falan
tayincibies Baby turco yenidoğan aldım ben🌸 Trendyoldan 12li paketi avantajlı oluyor. Yorumları da çok iyiydi
BebekHrcn Suliss76 bence tam tersi kız bebekler daha sorunmu bu konuda daha çok pişik olup çok çocuk idrar yolu enfeksiyonu kapa biliyorlar kızımda çok zorlanmıştık oğlum daha kolaydı şimdi bir oğlum daha olacak benden size tavsiye ne kullanırsanız kullanın sonra şu ile temizleyin mutlaka iyi bir pişik önleyici krem sürün hiç bişey olmaz
mommys1 1prensesannesi__ aynen benimde kullandıklarım arasında en güzeli uni baby hala kullanıyorum kokusu yok asırı ıslak değil hemfe
Hilalsny aysemmi şu an ikinci gebeliğim. İlkinde bende çok araştırmıştım ve sleepy bionatural almıştım ama içeriğinde bişeylerden dolayı araştırmıştım ama şu an hatırlamıyorum artık kızım pişik oldu hatta öyle oldu ki biz ıslak mendilden olduğunu anlayana kadar kadar kabuklu yara haline dönüştü. Yaklaşık 15 20 gün sonra anladık fakat o pişiği geçirmemiz 2 ayı geçti. Bence en güzeli e bebekte gratislerde falan satılannkate şeklinde pamuklar var ya onlardan alın ılık suyla temizleyin. Ben 1 yaşına kadar öyle yaptım kızıma ve hiç sorun yaşamadım. Bu benrğime de direk o şekilde yapmayı düşünüyorum
qusel aysemmi ben ilk cocugumda 13 ay sadece pamuk kullandım.disarida vs zor durumda ıslak mendil kullandim onuda yıkayarak. Yani demek istediğim şu benimkinuzun bir süre gelebilir ama benim kadar olmasada ıslak mendil hemen kullanmayın
G_M_Z aysemmi oğlum doğduğundan beri sleepy natural kullanıyorum çok memnunum şimdi gene hamileyim aynısından devam etmeyi düşünüyorum
Cglglr aysemmi sleepy bionatural aldım ben kokusu bence pek güzel değil zaten yok gibi bir şey ama içeriği gayet temiz