Busekrtl valla kardeşim doğal şeylerden o kadar uzaklaştık ki çok normal bir hemşirenin bile böyle demesi. Ama emin ol bir sorun olmadıkça herkesin fizyolojisi normal doğuma uygundur. Ben ilk kızımda kordonu boynunda bahanesiyle girdim sezeryana. İkinci hamileliğimde bebeğimi 5 aylıkken kaybettim. Normal doğum yaptırarak o bebeği aldılar. Şimdi üçüncü ye hamileyim ve dua ediyorum normal olsun diye. Gidip ssvd (sezeryan sonrası vajinal doğum) yapan doktor buldum. Normal doğum yapmak için fazladan para vericem. Doktor diyor ilk doğumunda da bana gelseydin birinciyi normal doğurturdum ben. Bu doğal bir süreç. Ve sonrası çok muhteşem. Hemen kendine gelebiliyorsun. Ama sezeryanda afedersin poponu silemiyorsun. E bırak evladına yardım edebilesin. Normal doğumda sancı kötü evet. Ama yanında biri oldukça, sıcak duş, masaj, sabır , doğru nefes. Son doğum anı 10 dkk bile değil. Allah’ın izniyle sen moralini bozma ve sancın gelene kadar bekle. Dinleme kimseyi