Normalde 31+2 haftalık olmamız gerekirken ultrasonda 30+2 görünüyor. Doktor 1 hafta süre verdi haftaya cumaya kadar bebeğin kilo gelişimi kontrol edecem ona göre bir yol belirleriz dedi. O kadar moralim bozuldu ki hâlâ daha kendime gelemedim. Gelişiminin haftasını yakalaması için neler yapabilirim.