Iraz Babyybabyyy canım bugün beklemek istedim yarın da hafta sonu inşallah gelmez ise nöbetçi bir eczane bulup yapmayı düşünüyorum elimde test yok inşallah vardır ama olacağım gibi ağrı gidip geliyor umarım olmam Allah büyük
Iraz Babyybabyyy bende merak ediyorum canım da nöbetçi eczane çok uzak araç lazım bizimde aracımız maalesef yok keske olsaydı
bella_xx Iraz aşkım sıkma canını allah geciktiriyorsa güzelleştiriyordur bizde 8 aydır deniyoruz daha nasip olmadı hayırlısını dile her zaman için ama fazla isteme isteyince olmuyor stres yapma insanları takma üzülme olur inşallah
Iraz bella_xx inşallah canım benim sende bir an önce hayırlı güzel haberleri al inşallah Allah’ım öncelikle can sağlığı versin sonra da hayırlı evlat nasip etsin sağlık shatle inşallah 🤲🏻💕
Iraz Babyybabyyy hala adet olmadım canım bugün baya sancı çektim kasık halsizlik birde. Kayboldu şuan ama adet yok test bekliyorum
Aysenur22- Ya benim 5 gün kala leke geldi bugün 4 kala gene leke gibi geldi sancı falan bişi yok göğüs ağrısı var ama şimdi böyle köyü kahverengi örümcek ağı gibi tarzda geldi sizce adet mi dua edin de yerleşme olsun nolur ya 🥺🥺
Aysenur22- Mervekaram22 benim 5 gün kala leke başladı bugün 3 gün biraz daha geldi durdu gelmiyor dhaa adetim Çarşamba günü ne zmn test yapmalıyım sizce