Limonlukekkk benim de 6 gün oldu doğum yapalı eğer göğüs ucun ağrıyorsa senin de lanolin diye bir krem kullanıyorum acıyor yine ama o kadar fazla değil doğum yaptığım gün baya kanamıştı ama yine de emzirmeye devam ettim zor biliyorum canım ama sütün varsa eğer emzir lansinoh un kremş var o çok güzel ama ben o an lanolin bulabildim tavsiye ederim