Gmzyyyy Merhaba arkadaşlar , ilk gebeliğimi yaşıyorum. Hazırlık yapmaya başladım ama pişik kremi olarak sudocrem kullanan bir çoğunluk var doğru mudur sizce ? Sudocrem mustela pişik kreminden daha mı iyi
Yenianne6706 Gmzyyyy ben doğum yapalı 2 ay oldu ilk 10 gün sudo kullanıyordum doktoru mustela önerdi içeriği temiz diye, sudonun içeriği kötü dedi. Mustela kullanıyoruz o günden beri memnunuz 😇
babyiscoming_ Gmzyyyy sudokrem içeriği çok kötü yeni doğmuş bebeğinize bu kötülüğü yapmayın ben mustela tercih edeceğim
Kubra6694 Gmzyyyy hayır hayır ikisini de doktorlar önerdiği için aldım. Bitince diğerine geçerim diye ayrıca kantaron yağı da öneriliyor ama küçükken alerjik vs gibi şeyler olabilir mi bilemem bu yüzden ben bir yaştan sonra yağ kullanımına geçmeyi düşünüyorum.
Brcuburci Gmzyyyy izlediğim bir youtuber sudo krrem almıştı .doktoru bu krem ilk aşamada bebek teni için çok kalın kalır demişti kullanmamisti☺️ bende ilk aşamada almicam
Retjza Bebeğimin tüm vücut bakım ürünleri Mustela markasına ait. 4 ay 15 günlük, bembeyaz dolayısıyla hassas ciltli bir bebek oğlum. Çok memnum kaldım. Pişik kremi de Mustela, gayet başarılı bir ürün.