Rke0 Kızlar 1 ay oldu doğum yapalı sezaryen oldum. 60 ile hamile kalmıştım 70 kiloyla doğurdum doğumdan sonra 6 kilom gitmiş bakıldığında kilon iyi diyebilirsiniz belki ama boyum kısa çok fazla duruyor zamanla gider mi yoksa aceleci mi davranıyorum
iremd-1798 Rke0 bende 37 gin önce doğum yaptım 68 ile doğuma girdim şuan 58 kiloyum göbeğim falan doğumdan kalma daha inmedi. Zamanla daha da kilo gider emzirdikçe diyorum ama bilemiyorum da 😅 bir yandan diyette yapmaya çalışıyorum dikkat ederek. Umarım istediğimiz kiloya en kısa zamanda ulaşırız 😅
Mervekaram22 Rke0 çok acele ediyorsun daha bir ay doğum yapmışsın zaten 3 aydan sonra gidiyor çünkü bebek seni iki kat daha yoruyor 😂😂
Mervekaram22 Rke0 ben 94 kilo ile doğuma gittim 69 kilo ile hamile kaldım şimdi 68 kiloyum 6 ayda tüm kilo gitti