Sahra1221 Kızlar değerim 27 37 şeklinde azar arttı doktor kimyasal dedi. Sonra 70 140 oldu bir umut dedim fakat 107 ye düştü lekelenme başladı. Bugün kan verdim 119 olmuş bu şekilde neden oluyor yaşayan bilen yazabilir mi? Progesteron da 1,2 den 2 ye çıkmış .
Aysnragc Sahra1221 genelde kimyasal da düşüp tekrar çıkma olmuyor dış gebelik diye düşündüm umarım değildir
Bir_nazenin01 Canım çok geçmiş olsun kimyasal da değer düşer sende dengesiz azalma ve artış var gecikme dış gebelik olabilir
Gamze_dn Sahra1221 buyuk ihtimal kimyasaldir cnm cunku deger cok yukselmemis ve kanama olacak sancidan kivrandiracak ta oylr aklina dis gebelik gelsin .Benimde deger yavas yavas artti ta 500 lere cikti ve 10 gun kanamam oldu ama aklima hic dis gebelik getirmedim cunku cok kotu sanci olmama ragmen kurtajla alindi kan kaybindan gidecektim cunku .Dis gebelikte asiri artis olur ve tuplere yerlesecekte buyyecek oyle kanama yapacak
Gamze_dn Sahra1221 dis gebelik olsa sancin cok olur en basiti dis gebelikte deger cok yukseliyor seninki yuksek ihtimal kimysal ve adet kanamsi gibi atacan sayet 3. Gunu azalarak bitmezsse doktora git.
minkmom_25 Sahra1221 benimde kanama ve parça düşürme ile beraber değerim düştü. düştükten sonra tekrar artmaya başladı doktor küretaj yaptı parça kalmıştır diye. Sonra artınca dış gebelik olabilir dediler ama değilmiş takip ettiler iğne çok ağır diye. Küretajdan on gün sonra adet oldum ve şükür hafta hafta yavaş yavaş düştü geçen hafta 3 e düşmüştü. Yani korkma azcık azcık artınca hemen dış gebelik olacak diye bir şey yok