Ben haziran ayında kimyasal gebelik geçirmiştim bu ayın 15 inde eşimle birlikte olduk 5 6 gün sorna regl olcakmış gibi ağrılarım başladı farklı uygulamalar kulanıyorum pek emin olmadığım için birinde 3 gün gecikti birinde de 1 gün kaldı regla diğerinde de 8 gün var olarak gözüküyor 8 gün daha beklemek daha mantıklı geliyor bana ama belirtiler yüzünden de test yapmak istiyorum göğüslerim şişmeye başladi kasık ağrım oluyor acaba bunu yaşayan var mı