Ayss06ee Bigsecret3 bende oldu bıçak gibi böyle bi ağrı saplanıyordu tam vajinamın oraya. Ya da sızlıyordu ama kısa süreli sebebini bilmiyorum ama belki enfeksiyon olabilir bir doktora görünün isterseniz
Ayse0575 Bigsecret3 gebelik öncesinde bence yaşamadım adet olacakmışım gibi bir his vardı hep ve göğüs hassasiyeti normalden daha fazlaydı
Bigsecret3 Ayse0575 evet bunu demek istiyorum gebelik öncesi rahime bir ağırlık gelir ya vajinaya değişik birşeyler olur onu yaşıyorum sanki
Fyz_a Bigsecret3 yani bu agirlik hissi ilerleyen haftalar da olur muhtemelen suan belki enfeksiyon vs vardir. Bana rahim buyudugu icin normal demislerdi
Bigsecret3 Fyz_a enfeksiyon olduğunu pek düşünmüyorum çünkü daha yeni kontrol edildi tahlil vs herşey ama yinede yanıtınız için çok teşekkür ederim 🥰
Fyz_a Bigsecret3 belki de hamilelik belirtisidir yani her hamilelik farkli bence oyle bi ihtimal varsa test yapin😇
Bigsecret3 Fyz_a şuan adetime çok var cnm o yüzden bir iki gün kala yada adetim geçince yapmayı düşünüyorum 🥹🥹