Nazlicanaksam Kızlar 37+1 oldum bugün dünden bu yana hareketlerde aşırı azalma var sancı hissetmiyorum ama aşağa baskıda oldukça fazla bugün sizce normal mi yoksa acile gitmeli miyim özeller acilden girince nst bağlıyorlar mı