Ece5454 Bu haftalarda kasılmalar normal mi? Bazen çok sık oluyor bazen çok az yalancı mı gerçek mi nasıl anlayacağım
Simge22 Ece5454 evet canım normalmiş doktoruma sormuştum ben sancin 10 dakikadan 5 dakikaya düşüyorsa doğum başlıyormuş bir ılık duş al istersen birde öyle dene
Rabia_36 Ece5454 ya benimde dünden beri karnım da sertlik var 🤦🏻♀️aynı haftadayiz haraket ediyor kasılma yok ama taş gibi birde dün bir saatte iki üç kez sancım oldu acaba az mı kaldı doguma ilk gebelik şaştım kaldım 🥺
birkimseee Simge22 gercek sancı karin sertlesmesi sonra bırakması gibi ni oluyor ki Hep ben böyle şimşek çakması veya adetteki gibi sizi şeklinde hayal etmiştim 🙈 ilk olunca pek bilmiyorum
Simge22 birkimseee benimde ilk gebeliğim karnım inanılmaz sertleşiyor ama sonra geri gevsiyor yani doğuma az kaldı inşallah benimde 37 haftalığız bizde heyecanla bekliyorum
birkimseee Simge22 bazen kaburgalarma öyle baskı hissediyorum nefes almakta zorlanıyorum bel ağrısı sizde de var mi
Simge22 birkimseee söylediklerinin hepsini birebir yaşıyorum hayatım birde belimden sağ bacağıma doğru aniden inen bir ağrı oluyor sonra geçiyor doğum için her an tetikte bekliyorum 😅😅
birkimseee Simge22 ❤️🥰🥹nisan filan geldi mi peki beni çatı muayenesi etmedi henüz doktor Ay biz bayağı yakınmışiz sağlıkla kolaylıkla gelsinler minikler bu arada cinsiyeti neydi minnosun
Simge22 birkimseee yok hayatım nişan falan da gelmedi çatı muaynesini 35. Haftada olmuştum normal doğuma uygun demişti doktorum benimki kizz ya seninkiii 😍😍