Demetzzz Bugün gereksiz Bi şekilde fazlasıyla hamur işi yedim. Bi zarari olur mu 30+3 haftaligim. Yedikten sonra gelen pişmanlığı yaşıyorum resmen
cLearQueen Demetzzz cok zararı olur tabiki. Gereksiz fazla seker alimı başta cıkmasa bile sekerinizi cikarabilir
Leylaaa_46 Demetzzz yaaa nasıl yiyorsunuz mideniz yanmıyor mu ? Benim canımda bazen börek poğaça istiyor yediğim an midemden ölüyorum
chrysanthemum Ne zararı olabılır ki genel olarak saglıksız beslenmek iyi değil bugun kaçırdıysanız yarın saglıjlı beslenerek telafı edebılırsınız👍🏻
Demetzzz cLearQueen Evet ya. Zaten evdekilere de söyledim artık yasak yapmayın pişirmeyin diye. Görünce ister istemez yiyorum. Son zamanlarda gelmişim zaten güzel besleniyim
Demetzzz Leylaaa_46 Mide yanmasını sadece hamileligin başında yaşadım. Onun dışında baharatli falan da yiyorum yanmıyor. Acıkınca çok nadir