sudenaz0 Kızlar evde 3 4 kez test yaptım hepsi pozitifti ama çok iyi korunduk yani imkansız gibi genede doktora gitmeli miyim gidersem alttan muayenemi yapar bilgi verirmisinz?
sutlukahve_ sudenaz0 3-4 testin hepsi yanilmis olamaz ama yinede emin olmak için kan verin birde hangi yöntemle korundunuz
Asi_07 sudenaz0 Doğal korunma yolları ile de gebe kalınabilir erkeğin menisinde bile sperm olabiliyor kız kardeşim o şekilde hamile kaldı kan verin ayrıca vajinal muayene istemezseniz yapmazlar
Yazmelegi_ sudenaz0 önce kan verirsiniz alttan muayene yapmayabilir ben de hiç yapmamıştı karından bakmisti
beautifulgirl sudenaz0 kan verin beta yüksekse hamilesin ultrasonla.bakmazlar 6 7 haftalık olana kadar zaten kese görünmüyor