Aysgl1119 Kızlar bu hastanede normal doğum ve sezeryan doğum ücretleri ne kadar birde bu hastanede doğum deneyimi yasayan var mı
SevilCoskun Merhaba ablam doğum yapti 2 sene önce doktoru Reşat beydi.Normal doğum oldu ve hastane personeli ,ebe,doktorumuz çok ilgiliydi.Bende şuan hamileyim ve tercihim bu hastane oldu Reşat bey yok şuan ama Onur bey doktorum şahane bir doktor.👍👍👍👍