bebegimolacak 2 aydiır yapıyordum pik falan göremedim, ki doktorlar hiçbir sorun yok dedi testlerim sonuçlarımda sorun yok. Ve daha fazla kafaya takıp stres oluyordum bidaha da yapmıcam
Kubraylvc bebegimolacak çiçeğim bir ay öyle oldu diye bu ayı niye böyle yapıyorsun ki daha gününe var ama demekki geç yumurtlayacaksın
_Nazendeem bebegimolacak en iyisini yaptın canim bende hala pik görmedım keşke hiç başlamasaydım dedim
Papatya-45 Instagramda Bir gebenin günlüğü var ordaki abla avulasyon testi satıyor ben ordan aldım 2 kere gebe kaldım o testlerle istersen Bi incele sayfayı
eliff__ Papatya-45 Canım merhaba ben de oradan testi aldım da ilk defa yapıyorum sana zahmet sana atsam bakar mısın fotoğraflara
Asya95 Reglden 13gün sonradan 2günden bir ilişki yaşayin gerek kalmaz teste filan Eşinizde sizde vitamin takviyesi yapin
Bir_nazenin01 İnan hiç gerek yok bu testlere ben bir kere denedim sonuç alamadım ondan sonra adet bitimi gün aşırı ilişki oldu ve normal gebelik oldu canım en önemlisi hiç takma boşver ben öyle hamile kaldım