Sevgili anneler , bebeğim 17+3 günlük doktor tek arteri olduğunu söyledi bugün. ilerki haftalarda belki gelişim geriliğine neden olabilir dedi . 20. Haftada perinatolağa gözük mutlaka dedi. Bu durumu yaşayan annelet var mı, olumlu veya olumsuz yaşadığınız durumları benimle paylaşabilir misiniz. Çok mutlu olurum