07sym07 Dün Çatı muayenesi oldum ve 2 cm açıklığım vardı sabah akıntıyla karışık kanamam oldu sizde de bu durumu yaşayan varmı süreç nasıl ilerledi doktorum açıklığım olduğu için normal dedi
Ummuarbc 07sym07 açıklık kontrolüne bağlı oluyor canım aynısı bende de oldu akıntım da arttı 3 hafta oluyor bebiş de gelmedi 38 haftalık olacağız
07sym07 Ummuarbc benimde akıntım arttı ara ara leke şeklinde oluyor ama korkulacak bisey değilmiş suyum gelmedikten sonra ve ağrım olup artmadiktan sonra bisey olmaz normal dedi doktorum