Dün hastaneye gittim bebek iri olduğu ve boyum 1.48 olduğu için sezeryan için gün verdiler. Doktorum bir önceki muayenemde suyu sınırda olduğu için her pazartesi ve perşembe günü nst ye gelmem gerektiğini söyledi. Gün verilmesine rağmen yine günüm gelene kadar nst ye gitmeli miyim?