Bende strese bağlı başladı 13 haftalıkken. Kbb ye gittim bana çınlama için ilaç verdi ve alerji ilacı verdi. Kadın doğum kullanabilirsin dedi. 1 ay kullandım hiçbir etki etmedi. Kulaklarımın ikisinde de yüksek bir çınlama ve kalp atış sesi vardı. Gebelikte kanama olduğu için çok stres yaptım o yüzden oldu. Çınlama arttı panik atak başladı. Sonra istanbulda bir KBB doktoruna gittim 10 günlük tms tedavisi gördüm. Şu an panik atak da geçti çınlama da duyulmayacak kadar azaldı elhamdülillah. İlaçları da tamamen bıraktım. Bu tedaviyi çınlama için kullanan başka doktor yok ben konyadan kalkıp istanbula bu doktor için gittim. Kbb doktoru adı Ahmet Şirin. İnşallah şifa olsun size de. Geçici de olabilir çınlama ve uğultu. Umarım sizinki öyle olur hiçbir şeye gerek kalmaz.