Merhabalar, 36+2 Haftalık gebeyim. Özellikle son iki gündür, bebek bir yerde toplanıyor ve iyice hareketli olmaya başladı, ara sırada kasıklarıma ağrı giriyor ve baskı hissediyorum, bebek kilosu olarak 39 haftalık olarak çıkıyor, mecburi sezeryan olacak , karnımın bu kadar sert olması, ağrı ve baskının olması normal mi ? Bu durumu yaşayan var mı ? Varsa sonrasında nasıl oluyor ?