Mrvemr3449 Kızlar haydi doğumunuzu anlatın benim ilk doğumum olacak mart gibi Allah nasip ederse tabi biraz dinleyelim sizi nasıl geçmiş hatta önerileriniz varsa şunu asla yapmayın dediğiniz ya da şunu yapın dediğiniz ne varsa anlatın bizede örnek olun ❤️🙂
Dnmzzeda Mrvemr3449 Benim hamileliğim güzel geçti hiç bişeyden kısmadım herşeyden yedim içtim kafam hep çok rahattı normal doğum düşünüyordum son zamanlarda sürekli normal doğum için herşeyi yaptım ve doğumum da çok rahat ve hızlı ilerledi çok şükür doğumhanedne bebeğimle çıktım biraz dinlendim duşumu aldım hayatıma devam ettim benimde doğumum 29 martta oldu sizinki de sağlıkla gelsin bebiş inşallah 🙏 ☺️