Umayy1 Kızlar 2 gün önce sezeryan doğum yaptım bugün felaket şekilde kabızlık sorunum var tuvaletimi yapmiyorum doktorum ilaç falanda vermedi nasıl kurtulucam bilmiyorum
Esila122 Umayy1 duphalac icin. Ayni sorunu 5 gunudr yaşıyorum gaz sancisiyla birlikte. Duphalac biraz rahatlatiyor
lidyamom Umayy1 bende de aynı durum olmuştu sezaryen sonrası duphalac şurup yazdı doktorum ona rağmen sıkıntı yaşadım
staRmama Umayy1 sezaryen sonrası bende de olmuştu 12-13 gün çıkamadım seninki daha yeni bol sıvı hoşaf kuru kayısı ye çıkarsın kuzum. Ben lavman yapmıştım ondan sonra düzene girdi şükür.