Elfbzkrt bugün kontrol muayene için hastaneye gittim. Dilek Şahin den randevu almıştım Dr olarak kapalı yeşil gözlü gözlüklü bir kadın doktor vardi ultrasonda gerçekten en güzel ilgilenen doktordu diyebilirim kendi bakıp tel tek söyledi asistana daha sonra ekranı bana çevirip bebeğimi gösterdi saydığı organları gösterdi ve kalp atışını dinledim ardından usg çıktısı verdi. Dr ismi Betül Akgün Aktaş denk gelirsiniz umarım