Mrvemr3449 Kızlar Allah nasip ederse doğumum Mart ayına falan denk geliyor o aylarda doğum yapmış olanlar tecrübesi olanlar yorum yapabilirmi nasıl giydirebiliriz bebişi.
asennaa Mrvemr3449 ben Adana’da mart sonunda doğum yaptım. Uzun kollu tulum, biraz daha soğuk olursa da üzerine yelek yeterli oldu
Hilalyrdkl Mrvemr3449 bende bunu merak ediyorum. Benim de martta olcak büyük ihtimal . Üste çıkar inşallah .
Dnmzzeda Mrvemr3449 29 martta doğum yaptım Uzun kollu çıtçıtlı ayaklı alt , üstüne tulum yada alt üst giydirdim şapka takmadım bebeğim sevmiyordu yelek de giydirmedim ve hiç kundak yapmadım
Mrvemr3449 Hilalyrdkl İnşallah çıkar bende bebeğime daha doğmadan şimdiden en iyi nasıl bakarım diye düşünmekten buralardan çıkamıyorum Allah hepimizin evlatlarını bağışlasın İnşallah sağlıkla büyüsünler🙂❤️