Kızlar 2 aylık bebem bugün 3. Günü kakasını yapamıyordu ve doktorumuzun yazdığı fitili alıp kullandım. Üstündeki reçetede günde 1 defa kullanın yazıyor fakat benim bunu kaç gün kullanmam lazım doktora danışmayı da unuttum. Bi kere verdim bi daha vermeyecek miyim yoksa şu kadar şu kadar günde 1 defa şeklindeyse kaç gün vermem gerekiyor ? Şimdiden teşekkür ederimmm🩷