Hatice42 Bugün doktora gittim 32 haftaligiz 1.800 kilo cıktı acaba iyimi kilosu neler yesem kilo aldırabilirim bebeğime
Busranur38 Hatice42 bence son haftalarda alıyorlar muz süt kaşar yoğurt ceviz fındık badem ye canım 😍
Hatice42 Busranur38 çok sağol canım bebeğimin ıyi olmasi için uğraşıyorum ama kilosu az gibi geldi bana gelişmemiş rabbim hakkımızda hayırlısını versin
edaozdxx Hatice42 32. hafta için gayet normal kilosu. Kilolu bebek sağlıklı bebek demek değildir. 30. haftada 1650 gram geldik biz de. Yarın kontrol var kaç kg olduğunu öğreneceğim. 31+2 olmuş olacak 🥰
Esra7261 Hatice42 neye göre gelişmemiş kilosu az diyorsunuz elinizde ki kriter nedir? Belki de normaldir kilosu
Ayafra Esra7261 cinsiyeti kacinci haftanda ogrenmistin ben 12 haftaligim doktor direk soyledi %80 90 vererek
Esra7261 Ayafra ben 16. Haftama kadar sormadım doktora canım sonradan yanılma olmasın diye. 16. Haftada direk erkek dedi. Yüzdelik olarak söylemedi.
Ayafra Esra7261 bende agir enfeksiyon kaptim bogazdan aglaya aglaya acildeydim ozelde doktor pat diye dedi her ikisinede bin sukur ama iste soylemeseydi boyle ikilemde kalmazdim en sagliklisi senin yaptigin tabi psikolojik olarak🙂