kindacute dyson V12 kullanıyorum, normal süpürge olarak çok güzel ama arkadaşım ıslak olanını aldı denemek için, hiç memnun kalmadı, yerde ki pislikleri bi sağa bi sola itti durdu, o yüzden onu seçeneklerden arasından gönül rahatlığıyla eleyebilirsiniz 🥲