Herhangi bir sorun olmaz sadece ders programı sınıfları dağıtma olayı var biz zümre olarak yapardık dayanışmamız var sizde durum nedir bilmiyorum bir de bizde sabahçı öğlenci olayı vardı herkes tartışırdı 😂 yoksa hiçbir sorun olmaz ben çok defa gitmedim yasal hakkınız