Ayaylin Merhaba arkadaşlar 3. Ayıma girdim ancak göğüslerimdeki hassasiyet acı bitti gibi birşey normal bişeymi acaba😊
Naz Ayaylin ilk trimesterlerde öyle oluyor, sonra ağrı geçer ama yerine sıvı gelir. Sütyenim hep bulaşıyor)) birşey koymak lazım. Ve kesinlikle sizde de olursa sıkmayın hanımlar. Olmaz yani